wtorek, 2 sierpnia 2011

Rain.

Witam ;) Za oknem niestety okropna pogoda, ale i tak postanowiłam wyjść na dwór i zrobić kilka (w sumie wyszło około 200) zdjęć. Poniżej znajdziecie kilka wybranych fotografii, w sumie nie wyszły one za dobrze ale co taaam... ;D





Ze zdjęć to na dziś tyle ;)

A widzieliście kolekcję H&M na jesień '11?
Co wam najbardziej przypadło do gustu? Mi najbardziej podoba się ten koralowy sweterek i naszyjnik z piórkami- są cuudowne ;)
Piosenka do posłuchania: Damian Marley- Wecolme to Jamrock

104 komentarze:

  1. naszyjnik i szpilki są super!
    oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;)
    U mnie akurat świeciło dziś słoneczko ;)
    Co do kolekcji to mi najbardziej podobają się te buty na szpilce i 2 bluzka :)
    Dziękuję za koma u mnie :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia jakim aparatem robisz zdjęcia ?
    A co do kolekcji.
    Śliczny jest 2 sweterek ;))

    Zapraszam częściej do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. kociak! <3 dodaję do obserwowanych:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyszly za dobrze??? Chyba zartujesz. Super te krople na trawie. Podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)

    zapraszam do siebie
    faces-of-fashion.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje :) widzę, że robisz świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ten słodki kotek^^ jaki masz aparat/lustrzankę?
    o.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia. A kociak uroczy :)
    Obserwujemy? ;)
    Zapraszam również do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Może ci się poszczęści hmm? ;)
    http://www.my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem nową obserwatorką Twojego bloga.Zachęcam do obserwacji mojego bloga http://szkolamilosci.blogspot.com
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy kot ^^ następnym razem wrzuć więcej zdjęć, skoro nacykałaś się ok. 200 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kociak absolutnie boski :) mi też najbardziej się podoba koralowy sweterek. i widzę na końcu link do piosenki, jak u mnie ;) obserwuję i zapraszam częściej do mnie ;) http://siiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, zdjęcia śliczne + dodaję do obserwowanych, a co do kolekcji to mi się cholernie podobają buty czapsopodobne i ta malinoworóżowawa bluzeczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia super, ten kotek jest twój?
    Zawsze marzyłam o porządnej lustrzance.
    Co do ubrań, najbardziej podoba mi się pasek, łososiowa tunika i ozdoby w indiańskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są świetne.;D

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie na szczęście pogoda się poprawiła :) fajne zdjęcia :) hmn, dla mnie ogólnie ta nowa kolekcja jest średnia, ale pewnie później zmienię zdanie ; ) z tego co dałaś to najbardziej podoba mi się ta druga koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia świetne, blog zapowiada się ciekawie;)
    Dodaję do obserwowanych i zachęcam do częstych wizyt u mnie;)

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kociak boski ;o
    najbardziej przypadły mi do gustu muszkieterki i sweterek z drugiego zdjęcia ;d ;)

    dziękuje za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Naturalnie,że widziałam jesienną kolekcję h&m, przecież mam fioła na punkcie jesieni :)
    marne zdjęcia? dobre sobie, są boskie !
    marzy mi się leżenie w trawie okrytej rosą, a na dodatek poproszę mruczącego kota, ah

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia!!
    Przyłączam się do obserwacji bloga i również polecam swój

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. co ty gadasz ?? zdjęcia są super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kotek zdecydowanie najlepszy- w dobrym momencie go uchwyciłaś :) na reszcie troszkę pozmieniałabym kadry :)

    buziaki i dzięki za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia bardzo ładne, mi najbardziej do gustu przypadło to z kotem, jest słodkie.

    A z kolekcji h&m'u podoba mi się ten nibyróżowy sweter.

    OdpowiedzUsuń
  24. te z kotkiem i rosą najlepsze :) słodki kociak... Sweterek mi się podoba- może dlatego że pomyślałam o jesieni a on prezentuje się w sam raz i pierwsze kolczyki . Pozdrooowionka . Anna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjecia :)
    Dodaję twój blog do obserwowania i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi osobiście nic z tych rzeczy nie przypadło do gustu. Zdjęcie z kotkiem świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przedostatnie buty są świetne ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie naszczescie jeszcze jest piekna pogoda :) sliczny kiciuuuus :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uroczy koteczek ;p zdjęcia śliczne ;p nie czepiaj sie ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki cudowny kotek ♥ a z tych H&M'owych rzeczy najbardziej podoba mi się ta brązowa narzuta i przedostatnie buty : )
    Dodaję.
    myownplaceinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia i blog ;)
    Dodaję do obserwowanych ;D
    Kociak przesłodki.
    Fajne ubrania w nowej kolekcji H&M ;D
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. trening czyni mistrza :))

    sweterek koralowy jest super :D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolekcja z H&M jest boska <3
    a szarawary kupiłam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia,podoba mi się koralowy sweterek (bluzka?)i biżuteria z piórkami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne fotografie ;) Dziękuję za komentarz ;)Zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też lubię czasem popstrykać zdjęcia, najbardziej owadów. Kozaczki wyglądają interesująco

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny kotek ;)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki, Ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  39. na jednym ze zdjęć postarałabym się złapać ostrość na motyla:) kotek jest nieziemski.

    nowa, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja również .:))
    ładne zdjęcia , nowa notka zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale słodki kotek! ;p Śliczne zdjęcia przy okazji, masz lustrzankę? Z kolekcji najbardziej podobają mi się kolczyki z piórkami, marzę o takich. + dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja ze sprzątaniem to mam dizko :D bo u siebie w domu czy w pokoju nienawidze sprzatac, mimo ze uwielbiam porzadek, a za to w przeciwienstwie do sprzatania u kogos ;D to jest dla mnie duzo ciekawsze i moglabym to robic all the time ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. nie przepadam za tą kolekcją, chociaż na pewno znajdą się i dla mnie jakieś ładne rzeczy, które przykują moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. witaj :) bardzo fajnie, ze masz pasję - oby tak dalej!! ciuszki, które tu pokazałaś są totalnie w moim stylu - super :) obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero ruszam, ale mam nadzieję, ze będziemy się odwiedzać :) pozdrawiam!! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. super zdjęcia i masz rację naszyjnik jest ekstra:)
    zapraszam na:www.fourfunnysisters.blogspot.com
    obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia.
    Piórka <3
    śliczna ta nowa kolekcja ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzisiaj nareszcie trochę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mhmm...Ten kotek jest cudowny :)

    Z nową kolekcją H&M już się zapoznałam :)Super ciuszki.

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  49. mi druga bluzka i pasek i te szpilki :D

    Zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  50. no no podoba mi się ta nowa kolekcja h&m ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak ty to zrobiłaś, że w tak krótkim czasie prowadzenia bloga masz tutaj 61 komentarzy??
    Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  52. swietne fotki, a szczegolnie ten kociak ! :D
    u mnie na szczescie juz słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubie makro:) Jak na razie H&M mnie nie oczarował ale wiadomo że to dopiero początek jesiennych propozycji więc czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten kitek wygląda jakby był pijany! ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. kilka zdjęć, ojtam ojtam, tylko 200 :D hah, lubie to i znam z doświadczenia :D nie mów mi tu, że "średnio wyszły", bo są śliczne, kotek w szczególności - słodziak :))

    kolekcja h&m urocza - muszę zdobyć te kolczyki i wisiorek z piórkami, cudeńka! + sweterek i szpilki mi się podobają, rewelacja. ogólnie bardzo lubię robić zakupy w h&m ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. zdjęcia są cuuudowne<3
    ooo tak nowa kolekcja jest bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  57. KOLEKCJA ŚWIETNA I ZDJĘCIA :)



    zapraszam do mnie :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ i zapraszam do obserwowania mojego bloga.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zazdroszczę tej lustrzanki :) I dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeej, śliczne zdjęcia! :) Z kolekcji h&m jakoś nic mi nie podchodzi..

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam serdecznie, nowa notkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ładne zdjęcia robisz :)
    kolekcja super, też dodam

    OdpowiedzUsuń
  61. jak zwykle H&M ma genialną kolekcję na nadchodzący sezon :) i cieszę się, że piórka i frędzle nadal będą obecne

    OdpowiedzUsuń
  62. dziękuje :))

    śliczne zdjęcia a z h&m najbardziej widzą mi się sandałki w miodowym kolorze, są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczne są te fotki!

    bardzo mi sie podobają!

    zwłaszcza te przyrodnicze:*

    dziekuje za mily komenatrzyk

    obserwujemy sie?
    :)

    FASHION passion- FB page

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładne zdjęcia, śliczny kot:))

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zdjęcia, a to z kotkiem jest najlepsze! cudonwe!!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie opłaca się kupować :) Można zainwestować w coś lepszego, ale jeśli chcesz próbuj :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. dzieki za mily komentarz na naszym blogu:) zapraszam do obserwowania.. bedzie coraz ciekawiej:)

    xxx k&m

    OdpowiedzUsuń
  68. dziękuję pięknie!:*

    no to bedziemyy sie odwiedzac, nie moge sie doczekac kolejnej dawki zdjątek;)

    FASHION passion- FB page - dołącz do społeczności pasjonatów mody!

    OdpowiedzUsuń
  69. świetneeee zdjęcia! widać, że lubisz to co robisz.
    dodaję do obserw.(:

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne makro ! <3 Dziękuję za odwiedziny - OBSERWUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne fotki!
    Buty kupiłam w CCC ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne zdjęcia, masz talent. Ujęcie kota-mistrz!:)))

    Pozdrawiamy ciepło, dodajemy^^

    OdpowiedzUsuń
  73. to zdjęcie z kotkiem jest słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej zapraszam do komentowania oraz chętnego obserwowania mojego bloga

    Również polubienia mnie na Facebooku

    więcej na dora-zmora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. co ty!!! Zdjęcia są Świetne!!!
    U mnie pogoda fajna tylko troszeczkę pokropił deszczyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  76. ;o .MEGA!
    A kot rozbraja .;d chętnie bym go skopiowała i wkleiła do siebie .;d

    OdpowiedzUsuń
  77. dziękuję ;**
    kolczyki są boskie!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Twoje zdjęcia są naprawdę piękne!
    PS. Jak to robisz, że pod pierwszym postem (tego wstępnego nie liczę) masz 90 komentarzy...!? Dla mnie marzenie nie do osiągnięcia...

    OdpowiedzUsuń
  79. to się nazywa fałszywa skromność - dobrze wiesz, że zdjęcia wyszły Ci genialnie!
    widziałam już tę kolekcję. też najbardziej podoba mi się koralowy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdjęcia przepiękne. Podpisuję się pod pytaniem Cyziam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Rzadko się zdarza, żeby kolekcje H&M do mnie trafiały, ale ta zdecydowanie jest warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  82. Naprawdę bardzo mi się podobają zdjęcia, to ujęcie z kotem jest genialne! Dobre zbliżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  83. kolekcja jesienna h&m jest świetna,
    Nawet u mnie na blogu, przy którymś poście podałam link do filmiku i sesji jesiennej h&m:)
    Pkne fotki:)
    a kozaki genialne:)

    Dziękuję serdecznie z akomentarz i zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  84. trzeba będzie wybrać się do h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. fajnie,ze kolekcje na jesien w koncu sa kolorowe, a nie takie szaro bure itp.

    wiele marek postawilo na kolory

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczne te zdjęcia <3. Całkiem sporo jak na 1 spacer :D. Kolekcja jest bardzo ładna, myślę, że jak znajdę mój rozmiar to kupię parę ciuszków.

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne zdjęcia! ;)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  88. świetne zdjęcia i kolekcja ;)


    będzie mi miło ,jak wpadniesz do mnie :)

    Jeśli chcesz możemy się obserwować, co Ty na to ?:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne zdjęcia, uważam, że są naprawdę dobre. A co do kolekcji to podoba mi się pierwsze trzy pozycje i buty na obcasie. :)
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń