sobota, 7 kwietnia 2012

Recenzje

Poniżej recenzje 2 kosmetyków, których miałam okazję ostatnio wypróbować ;)

Podkład Astor Mattitude HD


PLUSY +
+ beztłuszczowa formuła, dzięki czemu twarz nie świeci się
+ nie pomarańczowieje na twarzy
+ nie robi efektu maski
+ dość długo utrzymuje się na twarzy
+ świetne opakowanie i dozownik
+ nie podkreśla porów

MINUSY -
- niezbyt dobre krycie (musiałam używać korektora)

Tusz do rzęs Rimmel Volume Accelerator


PLUSY +
 + idealnie wydłuża, pogrubia i podkręca nasze rzęsy
+ kolor- idealna czerń!
+ szybko schnie
+ nie skleja rzęs
+ wydajny
+ świetna szczoteczka

MINUSY -
- kontakt z wodą= masakra na twarzy ;/

9 komentarzy:

  1. ja i tak dziś byłam w 3 sklepach , bo w każdym czegoś nie było . ;)

    ps. udostępnij sobie w ustawieniach profil , bo za każdym razem muszę wchodzić do ciebie z google . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję , wzajemnie . ;)

    tak swoją drogą jeśli masz ochotę możesz dodać do obserwowanych , gdyż mój blog cierpi na brak czytelników ostatnio . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za komentarz i życzę wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo miałam kiedyś ten tusz do rzęs ;)
    fajny blog :)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    Co do pierścionka DIY - Wpisałam w google i znalazłam tutorial : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)) Nie używałam, żadnego z tych produktów ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nie uzywałam, ale może spróbuję ;)

    piszę opowiadania dopiero zaczynam, a i może obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń